Ne denli çirkin bir davranış
yerlere eğilmemek karşısında güzelliğinin,
Duyarsızlıkların en kötüsü
duygulanıp taşmamak seni görende,
Yağmamak yaz yağmurlarınca
bakıp da gözlerine,
Kuşanmamak seninle tüm güzellikleri
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ne denli cirkin bir davranis
yerlere egilmemek karsisinda guzelliginin,
Duyarsizliklarin en kotusu
duygulanip tasmamak seni gorende,
Yagmamak yaz yagmurlarinca
bakip da gozlerine,
Kusanmamak seninle tum guzellikleri
Ve yasamamak gulusunde senin
omur boyu firdevs bahcesini...
Ne buyuk bir aymazlik
yeniden dogmamak yasama seninle
taze bir filiz gibi,
kuruyup giderken
talan edilmis bir bahcede...
Tebrikler Mehmet Bey
kutlarım..Selamlar
Necmiye Sarpkaya
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta