Yüzümde tebessüm gönlümde aşk var
Seninle beraber olduğum zaman
Karanlık dünyama bir güneş doğar
Seninle beraber olduğum zaman
Yokluğun içinde varın boluyum
Tüm çıkmaz yolların çıkar yoluyum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu mutlu beraberliğinizin bitmemesi dileği ile güzel olmuş. Tebrikler
Güzeldi. Tatlı bir beraberliğin itifarları! Kutlarım.
Çok güzel bir sevda, bir aşk şiiri okudum. Duygusu ve ölçüsüyle mükemmeldi, kutluyorum.
Yüzümde tebessüm gönlümde aşk var
Seninle beraber olduğum zaman
Karanlık dünyama bir güneş doğar
Seninle beraber olduğum zaman
***
BU BERABERLİK ŞİİR DİZELERDE KENDİNİ OKUTMAKTADIR...
SEVGİLİ SALİH BEY, KUTLARIM : ) +
'güzel'
(yaşanacak mutluluklar senın olsun)
Seninle
Yüzümde tebessüm gönlümde aşk var
Seninle beraber olduğum zaman
Karanlık dünyama bir güneş doğar
Seninle beraber olduğum zaman
Yokluğun içinde varın boluyum
Tüm çıkmaz yolların çıkar yoluyum
Ne söylesem yetmez sevgi doluyum
Seninle beraber olduğum zaman
Yalancı dünyamış kimler inanır
Gidenler aldanmış gelen aldanır
Aslında yaşanmaz hayat yaşanır
Seninle beraber olduğum zaman
Salih Akbey
üstadım ;
sevgi bağlamında aşkı ve sevdamızı harika bir biçimde anlatan ve içerik olarak kusursuz çalışmanızı beğenerek okudum..
kutlarım saygın kaleminizi..tam puan 10..akçaydan selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz
HECE İLE MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA.TEBRİKLERİMİ VE TAM PUANINIZ SUNUYORUM.
Yalancı dünyamış kimler inanır
Gidenler aldanmış gelen aldanır
Aslında yaşanmaz hayat yaşanır
Seninle beraber olduğum zaman
Salih Bey son dörtlüğü yeniden gözden geçirmenizi tavsiye ediyorum.YALANCI DÜNYAMIŞ ifadesinde sanırım YALANCI DÜNYA İMİŞ diyecektiniz.Bir diğer mısra 'Aslında yaşanmaz hayat yaşanır 'burda da benim kulağımı tırmalayan bir durum var.Bu iki mısrayı düzeltirseniz güzel bir çalışma olmuş.
Güzel bir aşk şiiri.. Kutlarım..Son mısrayı ben yazmış olsam, şöyle yazardım..(Kadehler dolusu aşk yaşanır..Seninle beraber olduğum zaman..) Gibi, bir final olabilir...sadece öneri... Başarılar..
Yalancı dünyamış kimler inanır
Gidenler aldanmış gelen aldanır
Aslında yaşanmaz hayat yaşanır
Seninle beraber olduğum zaman
DUYGULARINIZI ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ SALİH BEY KUTLUYORUM YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ TAM PUAN
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta