Ne nefis siir
Ahengidir ah
O gözler
Bahtımın rengidir
O siyah gözler
Unutulup giderken
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Harikasınız ustat yüreğinize sağlık
akıcı ve güzel..tebrik ve sevgiler..
Çok hoş bir şiir. Kutlarım
' Tebrikler, selamlar. Yüreğinize sağlık.'
Teşekkürler.. Tebrikler...
Kısa vurgularla mükemmel bir şiir paylaştınız..
Üstadım kısa ve öz dizelerle ,vermeye çalıştığınız sevgi ve aşkın coşkusunu,ancak seven yürekler anlar misali gizemli şiirini kutluyor seni tebrik ediyorum.
Sevgi ve selamlarımla_____Hamit Körken
Selam gönül dostu,
Ahu gözlü bir ceylana vurulmuşsun
Özlem aleviyle yanıp kavrulmuşsun
Yüreğinden güzel dilekler sunmuşsun
Kalemini harika konuşturmuşsun
Sevgi damlatan gönül pınarınızın pırlanta kaleminin yüreklerde taht kurması dileğiyle saygılar sunuyorum.Tebrikler...
Ne nefis siir
Ahengidir ah
O gözler
Bahtımın rengidir
O siyah gözler
Unutulup giderken
Yokluğun yakar
Bahrımı o siyah gözler
Herşey ama her şey unutulmaya mahküm olduğu için,
Bahtı insanın kendi avuçları içinde değil ki atsın.
Saygılar selamlar
Hamiye Alkış
Bahtının rengi
O siyah gözler
Yüreğimi üzme
Naz etme artık gel
EMEĞİNİZE SAĞLIK...KUTLARIM
Bahtının rengi
O siyah gözler
Yüreğimi üzme
Naz etme artık gel
yalın bir dille yazılmış çok hoş bir çalışma soluksuz okuna bilen güzel bir şiir tebrikler candan yüreğinize sağlık canım abim
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta