gölge oyununda suskun figüran /...
Zemheride dalım baharda gülüm
Hazan toprağına serpildi külüm
Gönül mevsimine düşünce yolum
Ürkek gülüşünü sevdim ben senin
Ovanda ekinim dağında duman
Temmuzda daneden ayrılan saman
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ben de Nurten Hanım...
Antoloji bize, birbirimizi unutturdu....
Giden gitti, kimi geri geldi "belki" diyerek, kimi de beklediğini bir türlü bulamadı!
...
Şiir, hece vezninin kurallarını yerine getirirken, duyguyu da ön plana çıkarmış..
Sıcak, dokunan, "sevgiyi ve bağlılığı" aşkın gereği sayan...
Sevdim..
Uzun süredir rastlayamadığım Murat Aydın Beyi tekrar bulmanın, okumanın zevkiyle..
Tebrikler Değerli Dost......
Böylesine güzel bir şiirin yorumsuz kalmasına şaşırdım doğrusu, yüreğinizi yine konuşturmuşsunuz değerli kalem, çok çok güzeldi şiiriz, içtenlikle kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta