Bu şehirde sığınağım olurmusun desem sana
Yoksa bakıp dursammı öylece gözlerine
Söz etsek acıdan, hüzünden ve senden
Güneşe karşı tutsam ellerinden
Serçe kanatlarında taşısakmı sevdaları
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şehirde sığınağım olurmusun desem sana
Yoksa bakıp dursammı öylece gözlerine ..sevgi ne kadar kutsal bir duygu değilmi..kendini besleyecek hep bir gönül arıyor...tebrikler..atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta