/Sana bir çocuğun gözyaşından bakıyorum/
Bu ayaz korkular benim
Ve tenim düş yanığı sorgularda
Canım çekiyor boynunda baharı
Eteklerinde en deli çağımın tutunmaları
Gitme vakitsiz yalnızım çokluğun kadar
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




***/Sana bir çocuğun gözyaşından bakıyorum/ ***
***Ve ben
Bu sende kalışı sendeleten bakışı,
Bu bile bile aldanışı, deli divane yanışı
Seviyorum…****
sn.ÜLKEGÜL...şiirlerinize rastlamak ve şeçmek aralarından tesadüfen ama her seçimim bir gül kokusunda...sanırım hepsini okuyacağım...
yüreğinize sağlık...
tampuan..+...antj...tşk.ler..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta