Sen gittiğinden beri dudaklarım adını söylemekten yorgun
Gözlerim yaşlı yanaklarım ıslandı
Bekliyorum dönüp geleceksin diye
Arıyorum seni sessiz sokaklarda karanlıkta kimsesiz kaldırımlarda
Kar yağarken ağaç altında bekliyorum uzakta da olsa görebilmek için
Gülümseyen dudağını büyüleyen gözlerini görebilmek için
Kırık kalbimin ateşini söndürmek için bekliyorum seni
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta