Sam rüzgârı gibi kasıp kavuran,
Yelse de güzeldi seni beklemek.
Yakıp küllerimi göğe savuran,
Else de güzeldi seni beklemek.
Azâb kuşu mesken tuttu hânemi,
Aldığım bir nefes ay mı sene mi?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Dil-i mecrûhinin mahsun dileği,
Bükemedi firkat denen bileği.
Her iç çekişimde ölüm meleği,
Gelse de güzeldi seni beklemek.
Medâr-ı vuslattır çekilen zahmet.
Ezâda katmerli dinmeyen rahmet.
Nâ-murâd, derbeder Günâhi Ahmet,
Ölse de güzeldi seni beklemek.
Cok guzel dortlukler,tebrikler. saygilarimla,Suayip Resadoglu
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta