Senden geliyorum
Ayyaş bir yolcuyum içimin sokaklarında
Ne çok yanmışım cehenneminde
Kavruk bir karanlığın ıssızlığındayım
Buzdan bir rüzgar nefesin
...Ayazında ince sızım uyanır
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gün başlangıcında okuduğum ilk şiir.
Yapılan iç yolculukların nereden başladığı ,nereye yöneldiği şiirin diliyle anlatılmış.Sevisel iklimin özellikleri de...
Güzeldi.Kısacık olmasına karşın.
Kutluyorum Gülçin Kardeşimi.
Erdemle.
Bu güzel şiiriniz için yürekten kutluyorum,beğeni ile okudum ve tam puan veriyorum,sağlıcakla kalınız.
bir gelişin anlatımının, yalın, öz, derin, müthiş vurgusu..tebrikler.
bir gelişin anlatımının, yalın, öz, derin, müthiş vurgusu..tebrikler.
okunmamış paylaşımlar herzaman yenidir
bu güzelim paylaşımda onlardan biri
harikanın üstünde anlatımıyla
okuyucusunu yormayan
değerli bir eser olmuş
yazan elleri kutlarım
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta