Haydi git...
Ne sebebini sorarım,
Ne dinlerim cevaplarını...
Karşında bir dakika durmam,
Çeker giderim eyvallahsız...
Yaptıklarım da gururdan sanma! ...
Ben senden de çok,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yani,ben yarama tuz basarim hadi git diyor eyvallah etmiyorsunuz! anlatim olarak güzeldi siir...tebrikler
onurlu bir veda tebrikler
ya seni senden çok seven varsa....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta