Senden başka kimseye,
Severek bağlanmadım.
Senden başka kimseyi,
Delice kıskanmadım.
Senden başkası için,
Oturup ağlamadım.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Muhteşem bir şiir olmuş.
Sevgili kardeşim, Değerli kalem Sayın : Kemal Tekir
Gönülden gelen duyguların mısralara duygulu ve etkili bir şekilde aktarılması ile beğenerek ve saygı duyarak okuduğum Çok Güzel Bir şiir olmuş.
Şiirdeki ustalığınızı selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
İkinci Tam Puan Tekirdağ'dan geliyor...
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Kardeşimin sayfasına Sevgi ve saygı ve başarı dileklerimi getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Senden başkası için,
Oturup ağlamadım.
Senden başkası için,
Saçımı ağartmadım
Çok güzel bir çalışma kutlarım saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta