Senden ayrılınca sonbahar geldi sandım,
Yapraklarım birer birer döküldü…
Sıcaklığın olmayınca hava soğudu ben üşüdüm…
Senden ayrılınca,çiçeklerim soldu yanaklarımda,
Sonbahar yağmuru gibi göz yaşlarım hiç dinmedi,
Ama benim hayatımda bahar hiç gelmedi…
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Senden ayrılınca sonbahar geldi sandım,
Yapraklarım birer birer döküldü…
Sıcaklığın olmayınca hava soğudu ben üşüdüm…
Senden ayrılınca,çiçeklerim soldu yanaklarımda,
Sonbahar yağmuru gibi göz yaşlarım hiç dinmedi,
Ama benim hayatımda bahar hiç gelmedi…
baharı olmayanın güzü olmaz
güz, hayatın özetidir adeta.
yazı olmayanın da kışlara yüzü olmaz.
çok şeyler çağrıştırdı usumda şiiriniz.
tebrikler.
başarılarınızın devamını dilerim.
Gönül acı çektimi hep sonbaharda kalır Göz yaşları sel olur denizler ise kaybolur duygusal şiirinizi kutluyorum...atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta