Güneş batıyor dağların ardından,
Kızıllığı düşmüş gök semaya,
Yine bir haber yok,
O vefasız yardan.
Bilmezmiki onsuz ne haldeyim,
Dalından koparılmış güller misali,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yıldırım kardeş, Harıka dizelerdi, güzel bir ahenk ve naif bir sevda. Bu duygular yüreginizden hiç eksik olmasın Yaradan sizinle birlik olsun, Sevgilerimle...
Finaline kadar duygular yine sıcak ve derin...Okunurken bir tablo oluşuyor gözlerde aşk adına..TAM PUAN.KUTLUYORUM NARİN RUHUNUZU.
Şiirlerinizin bir kısmını okuma fırsatı buldum.Zaman olsa da herkesin şiirlerini okuyabilsek. Bu şiirinizde de hasret yüklü duygular mevcut.Tabiiki yürek yangınlarıyla birlikte. Kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta