Demledim seni yine baharım güz ayazında yudumluyorken
Düş kurmak için göz kapaklarımı ağırlaştırıyorum
İnceden inceye serpiştiriyorum hayal köprüsünün kumlarını
Biraz sen suyu biraz dem suyu, birazda hasret çekici Var olan
Karmaya başlıyorum biraz üşüyünce ellerim tebessümlere sarıyorum
İlk adımlar sağlamlaştı hadi bismillah biraz daha gayret
Yalnızlığı pes ettirmeli şimdide
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




teşekkür ederim değerli yorumlarınıza saygı selam olsun...
İstediklerim çok şey gibi görünse de
Bendeki kalp senle dolu iken sende puslu kalmak...
Çok güzel ve anlamlıydı.Yüreğinize sağlık.sAYGILARLA.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta