Yaşarım içinde ol bana bir eş
İster yağmur göster istersen güneş
Çok sevdim birini yandırdı ateş
Derdime çare bul sende İstanbul
Zaten ben yanmışım savurma külüm
Sevda bahçesinde esir bülbülüm
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yaşarım içinde ol bana bir eş
İster yağmur göster istersen güneş
Çok sevdim birini yandırdı ateş
Derdime çare bul sende İstanbul
Zaten ben yanmışım savurma külüm
Sevda bahçesinde esir bülbülüm
Bana yüz göstermez goncadır gülüm
Derdime çare bul sende İstanbul
Sağolun ellerinize sağlık çok güzel bir şiirdi istanbulu anlatmaya ne kağıt yeter ne kalem 10+ puan
Hüseyin Parlakdemir
Yaşarım içinde ol bana bir eş
İster yağmur göster istersen güneş
Çok sevdim birini yandırdı ateş
Derdime çare bul sende İstanbul
Zaten ben yanmışım savurma külüm
Sevda bahçesinde esir bülbülüm
Bana yüz göstermez goncadır gülüm
Derdime çare bul sende İstanbul
Çok güzel bir şiir sizi tebrik ederim istanbulu anlatmakla ne kağıt ne kalem yeter kalemin daim olsun yüreğine sağlık hüseyin parlakdemir
Yaşarım içinde ol bana bir eş
İster yağmur göster istersen güneş
Çok sevdim birini yandırdı ateş
Derdime çare bul sende İstanbul
Zaten ben yanmışım savurma külüm
Sevda bahçesinde esir bülbülüm
Bana yüz göstermez goncadır gülüm
Derdime çare bul sende İstanbul
Çok güzel bir şiir sizi tebrik ederim istanbulu anlatmakla ne kağıt ne kalem yeter kalemin daim olsun yüreğine sağlık
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta