Bugünde gelmiş beklemem desen de
Üzülsen mi? Sevinsen mi? ağlayıp gülmesen de
Umudunu arayıp bulmasan da
Zevki, sefayı dilemesen de
Rüya mı? , hayal mi? bilmesen de
Eskidi desen yeniyle silmesen de
Canı cananında görmesen de
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kutluyorum sn. Aydın. Nicelerine...
Kaleminizin güzelliğini kutluyorum Çok güzeldi..
Yüreğine, kalemine sağlık üstadım, selamlarımla.
emeğine sağlık hemşehrim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta