seni sen olduğun için değil benim olman için seviyorum..diğerleri de oldu evet..ama onlar yalandı..ben hoşlanırdım değer vermezdi.. başkasından hoşlandığımda da peşimden koşardı..bir hevesle başlayan şey bıkkınlıkla biterdi..artık kimse yok derken sen çıktın karşıma..bu sefer kararlıyım seni daima seveceğim..değer verirsen bana senin bile olabilirim...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta