1.Bölüm
Gül kokulu tenimi
Sensizliğin yangını yakarken
Gözlerimin buğusuna
Adını yazarken
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




Yalnızlık ve hasret. Güzel şiir Sayın Mersin. Tebrikler...
SadıkSofta
sevgilinin hasreti sarmışken bedenimi,
onu haykırıyordum tüm kıvrımlarında
özlemimin,
belki duyarsın diye
sen nerdesin?
neredeysen çık gel artık....bitsin bu özlem..özlem yüreğinde bu şiirin..yüreğine sağlık sırma kardeş.İlkgül çelebioğlu
neredeysen çık gel artık....bitsin bu özlem..özlem yüreğinde bu şiirin..yüreğine sağlık sırma kardeş.İlkgül çelebioğlu
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta