Sen;
Mehtaplı yaz gecelerinde
Sevginin coşkusuyla
Yıldızlara dokunabildin mi hiç?
Sen;
Güneşli ılık bahar günlerinde
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Sn. Yüksel Hanım.İnsan ,hayatını doğal güzellikleriyle yaşamalı.İnsanların böylesine güzel bir dünyada,parlayan yıldızların altında huzuru ve mutluluğu bulamaması ,bence insanların kendi hatası.Etrafımıza baktığımızda, gülmeyen yüzlerle karşılaşıyoruz.Kendisini sevmeyen, başkasını sevebilirmi?etrafındaki güzelikleri görebilirmi?Yüksel hanım, yazmış olduğunuz,her satırı güzelliklerle dolu şiirinizi Tam puanla kutlar,saygılarımı sunarım.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta