Bir sigara daha yakıyorum
Sensiz yaşadığım uzun günlerin akşamında
Çekiyorum içime ağır ağır
Sanki sen gibi
Acımı hafifletir sanıyorum
Kuru bir dumanı
Biliyorum her gün biraz daha yaklaştırıyor beni sona
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çekiyorum içime ağır ağır
Sanki sen gibi .....Ustaca düşünülüp yazılmış bir şiir.Kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Olacaksa senden olsun
Sen bitir beni yavaş yavaş
saygılar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta