Sen benden ben senden gidemedik ya,
Çakıldık kaldık dünden bu güne ya,
Üzerimizdeki sular yosun bağlasa da,
Biz hep vardık aslında,
Tadların hep koynumda,
Düz yol değil biliyorum aklımda,
sen kal oracıkta
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sanırım bir şiirinizede yorum yapmıştım..hakikaten güzel yazabiliyorsunuz özellikle ayrılık,çaresizce ve bu sen ben şiiri güzel..dedimya keşke biraz daha uzun yazsanır..yeni şiirlerinizi bekliyorum
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta