SEN
Doğru ya da yanlış yolunu çizdin
Ne kazandın ne kaybettin muamma
Harcanan ben oldum bu aşk yolunda
Kendi ellerinle beni kurşuna dizdin
Ne yazık ziyan oldu aşkta emeğim
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Duamda hasret tutuşur,
Rüyamda hasret vuruşur,
Dilimde SEVDA didişir,
Bilir misin halimi ey yâr.
saygılarımla,yüreğinizden sevgi hiç eksik olmasın.
Duygu yüklü dizelerinizi kutluyorum.. Yüreğinize sağlık..
Unutmayın ki hiç bir zaman,hiç bir şeyden umut kesilmez.Umudunuz tükenmesin.Mükemmeldi.
İÇİNDEKİ SERZENİŞİ DİLE GETİRDİĞİN ŞİİRİN GÜZELDİ,AMA UMUTSUZLUK DİYE BİŞEY OLMAMALI HAYATINDA.HER KARANLIĞA GÜNEŞ DOĞACAK.SEN UMUTLANACAKSIN.
KUTLARIM YÜREĞİNİZİN GÜCÜNÜ.SEVGİLERİMLE.
Zararın neresinden dönersen kardır
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta