Gecelerde özgürlüğüm,
Rüyalarda buluştuğum.
Sabahlarda günaydınım,
Gelir diye beklediğim.
Sol yanımda kara sevdam,
Yüreğime gizlediğim.
Dudağımda hıçkırığım,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




t e b r i k l e r i m l e
Bonbon şeker olmuşlar.doğum gününde kutlansın.
İnsan hep kendi kendisiyle konuşur.Sesini duymasını çok ister ama o yoktur,tebrikler
yüreğine ve kalemine sağlık üstadem...
Bir özlem,beklenti anca bukadar güzel anlatılır.Şiir dolu yüreğine sağlık.
kısa,öz,derin ve akıcı bir şiir.aşka dair çok şey var içinde.
tebrikler,selam ve saygılar...Numan Şahin
''sözler özlem kokuyor.belki gelir kutlarım güzel yüreginizi..''
her şeyi ile yaşanılan..
böyle anlatılıyor.
Umarım bu seslenişe sesini duyar.Kutlarım.
Yani herseyim olan SEN.
tebrikler
Sevgimle
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta