İlk defa deil bu ağlayışım
İlk defa değil bu haykırışım
Ne iilk nede son olacak
Seni seviyorum deyişim.
Seni seviyorum demişim
İsmini kalbime işlemişim
Önüne etten duvar örmüşüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




GAYET GÜZEL.....TEBRİKLER SN AKDEM
cok guzel bır şiir tebrıkler efendım
selami
Kalbimden seni almasınlar diye
Bitanem mi demişim...... yüreğinize sağlık çalışmalarınızda başarılar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta