duydum ki bedelsiz duygular eşliğinde
tek kişilik hücrene kapanmışsın
pusula hüznü gösterirken
acıya vurmuş ibre
onca aşktan
arta kalan düşler yıkılmış
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kendimi buldum.. Şimdi çoktaaaaan yitip gitmiş bir eski sevdâ kıpırdandı yüreğimin derinliklerinde.. Sızlattı, ağrıttı... Gerçekten, ama gerçekten çok sevdim bu dizelernizi!.. İyi ki varsınız siz.. İyi ki varsınız ve iyi ki şairsiniz şiir evreninde... Ağlıyorum şimdi.. Çok etkiledi beni bu şiriniz..
İşte insanın yüreğini sızlatan aynı zamanda yaşam sürdükçe umudun da süreceğini anlatan çok güzel bir şiir daha..Tebrikler Naime Erlaçin...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta