Gerçekten bak,
artistlik olsun diye yazmıyorum.
Canım sen olmayınca
Ortalıkta göremeyin ce,
Bir tuhafım ben.
Yeminle söyleme me gerek yok sanırım.
Çok yorgun olduğumu
söylemiştim,
Gülüm...!
İzin verseydinde biraz
kalbinde soluklansaydım.
Çenem düşükdür biliyorum.
Sen gelirsen,bu akşam da uyuyamam,
Acılarım,sofralarıma meze olmuş
Yalan hayatımız,iç acıtan, koca bir yalan
Uykular,bu gecede bana haram,
Gülüm yorma beni,
de/git başımdan...
Senin yufka yüreğini tanıyan,
bilen bilir, telaşlanma,
İnsanları anlamak çok zordur,bilirim.
Sende türlü elemelerden geldin buraya
Sadece tek sıkıntın var, görüyorum.
Sakın yanlış anlama beni,
Düşükte olsa yüreğimde bir ateş yanması vardı,tabi ama,
Hiç anlamsız senin haberin bile yokken, zıtlaşmadım,
fazla sıkmadım, nefretim hiç olmadı,
Aşk ve sevgi ile bağlandığımdan
Güvensizlğim olmadı,sana karşı,
Zalim, nasıl bir hayatsın,
Niye ki....!
Bende midir sadece bu kahır,
Derdim dağlardan, nasıl büyük olabilir...
Sevgime mi,sevgisizliğime mi yanayım,
Yanıp da, sensiz kül olduğuma mı,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!