Bugun yine Seni dusundum, uzaklarda;
Kan agliyor, YUREGiM dilimin ucunda...
KONUSSAM dusecek biliyorum,sustum;
Sessiz agliyorum, hep O YAR AKLIMDA...
Sanki hersey, bir hayalden ibaret;
Gonul dargin, yurek yorgun ve fetret...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




iSTERSEN bu da bunun son istegidir de;
Sen uzulme,Mahserde biter Benim davam..
Oldukça güzel yazılmış, Tebrikler... 10 puan +ant. Bir selamın yeterdi; oysa...
Azizim!
harikulade candan kutlarım muhabbetle tam puan
Tebrikler
'Dava ile Yar..' Hangisine meyil, kime yetecek zaman?
İkilem işte.. Seçmek zor, gönül zorda...
Çok hoş.. Tebrikler Şuayip Bey...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta