Henüz duyulmamışken bir vapur düdüğü
ve hiçbir martı takılmamışken daha peşine
erkenden uyandı bir güzel genç kız
imgeleriyle tarihler evvelinden
babaannesinin düşlerine.
Yüzünü yıkadı, saçlarını ıslattı
okşadı asırlık sandığın oymalarını
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel bir İstanbul şiiri kutlarım saygı ve selamlar efendim esen kalın
Şiirinizi ve sizi tebrik eder başarılar diler saygı ve hürmetlerimi sunarım....Mehmet Karlı
Bir şiir ile Şehri İstanbul ancak bu kadar yalın bir şekilde anlatılır. Ellerinize sağlık. Herşey gönlünüzce olsun.
Ne kadar güzel anlatilmis.. Siirdeki rahatlik, akicilik ve nostalji hava beni de eskilere götürüp, hayallerin icine aldi.. Haz alarak okudum.. Tebrikler sayin Gökcesu, sevgilerimle..
Çok güzel bir şiir.Tebrikler.Muhiddin Ateş
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta