ŞEHİDİM
Sen ölmedin şehidim, ebedi alemlere geçtin,
Vatan ve millet için şahadet şerbetini içtin,
Beyaz kefen yetmedi, al bayrağı kefen yaptın,
Bizim için anadan yardan geçip şehitliği seçtin.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




_____*#####*
___*########*
_*###########*
_*############*
_*#############*____ _____*##*
_*#############*____ _*#######*
_*#############*___* ##########*
__*#############*_*# ##########*
___*#############*## ##########*
____*############### #########*
_____*############## #########*
______*############# ########*
________*########### #######*
_________*########## ######*
__________*######### ####*
___________*######## ##*
____________*####### *
_____________*#####*
______________*###*
_______________*#*
________________*Şairlerin kalbi her türlü mutluluğu hak edecek kadar geniştir*
* En kötü gününüzün yaşadığınız gün olması dileklerimle*
Şehidim en yüksek makam ve mertebe senin,
Sevgin içimde sonsuz, en yüksektedir yerin,
Selviler diktim kabrine gölgesi çok serin,
Ey dostlar şehitlerime bol bol dualar gönderin.
Yüreğinizin sesi olan bu duygulu şiir için duyarlı yüreğinize Saygılar Beyefendi...
ALLAH hepsinden razı olsun, ruhları şad olsun...halâ yanıyor bağrımız , akıyor kanımız ....duyarlı yüreğe saygıyla, puan yetmezki...
Şehitlerimize Allah' tan Rahmet diliyorum. Değerli paylaşımınızı kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Hikmet YURDAER
Duyarlı yüreğiniz kaleminiz varolsun değerli dost hpimizin duygularını dile getirmişsinizi sevgi ve saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta