Sefiller... Şiiri - Yorumlar

Enver Özçağlayan
705

ŞİİR


24

TAKİPÇİ

Her renge boyandın da, fıstıkî yeşil kaldı,
Boşuna demediler en güzeli adanın.
Ünün denizler aştı; adın arza nam saldı!
Şimdi tek ecesisin yırtık pırtık modanın.

Seni gördüm metroda; Suriyeli kız sandım,
İplik iplik yırtıklar dizilmişti her yana.

Tamamını Oku
  • Enver Özçağlayan
    Enver Özçağlayan 08.04.2026 - 17:26

    Çok teşekkür ediyorum, fikrimize katıldığınız için, teşekkür ve sağlık duâlarımızla... (Aksakal)

    Cevap Yaz
  • Ender Selvi
    Ender Selvi 18.09.2016 - 16:00

    Usta kalemi ve şiiri kutlarım.harikaydı

    Cevap Yaz
    Enver Özçağlayan

    Çok teşekkür ediyorum, fikrimize katıldığınız için, teşekkür ve sağlık duâlarımızla... (Aksakal)

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta