Gideceğini hissedersin, gitme sensiz ne olur halim diyemezsin. Aklın tutulur, dilin tutulur, ellerin ayakların tutulur yetişip ardından sarılıp, DUR! diyemezsin.
İliklerinden çekilir canın, yüreğin tek tık daha atmak istemez, kalkmaz ya elin kolun, aldığın her nefes yük olur. Uyumak istersin delice, uyandığında her şey bir rüya olacakmış gibi ya da hiç uyanmayacakmış gibi.
Uyumak istersin. Yaşayan sadece hayallerindir, çoktan terketmiştir sevinçler ruhunu. Avutursun ya hani düşlerini, inandıramazsın döneceğine o an gözlerini.
Boşanır sağanaklar..düşer gözlerinden yerlere umutlar. Kanadığım yerden girdin ruhuma şiir. Şimdi avut yüreğimi, durdur içimde ki öfkeyi.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




malesef ayrılıklar ağlatır hep güzel bir paylaşım anlatım harika kutluyorum sayğılarımla tam puan
anlamlı olmuş
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta