Dünyanın her bir yanı kıvrım kıvrım yol olsa,
Hakikate gitmeyen,yolları yol saymayın.
Deniz derya ve feza kadın erkek kul dolsa,
Hakk'a boyun eğmeyen kulları kul saymayın.
Âlemdeki her beşer hepsi Mevlâ'yı anar.
Cemaline aşıklar O'nun aşkıyla yanar.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




EBRİKLER ÜSTAD!
HER MISRAI BİR ŞAHESER OLAN MANZUMENİZ BİZİ MEST'ETTİ. ALLAH TAÂLA SİZE VE KALEMİNİZE ZEVAL VERMESİN. DAHA NİCE MUHTEŞEM ESERLERE İMZA ATASINIZ İNŞAALLAH.
EN SAMİMİ VE GÖNÜLDEN MUHABBET VE SELAMLARIMLA 100 PUAN GÖNDERİYOR, NADİDE BİR ARMAĞAN OLARAK ÖZEL LİSTEME ALIYORUM.
SELAM VE DUALAR...
ANLAMLI ŞİİRİNİZİ TEBRİK EDİYORUM KARDEŞİM.TAM PUANLA SELAM VE SAYGILAR.
ÇOK GÜZEL TASAVVUFİ BİR ŞİİR TEBRİKLER HOCAM.
Çok güzel bir şiir. Yüreğinize sağlık...Deniz Çalışkan
İman taşan bir şiir. Yazan elleriniz dert görmesin. Kutlarım.
/bir kötülük görünce -hz. ömer gibi-/ 'kodu mu oturtmayan' elleri el saymayın.../ tebrikler...
Çok anlamlı, harika mesajlar içeren, çok güzel bir çalışma olmuş..
İçtenlikle ve tam puanla kutluyorum. kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun.
Harika bir şiir okudum hemşehrimden, Toplumun yarasına münhasıran çok yerinde ve etkileyici. Kutlarım gardaşım. Saygı ve muhabbetle...
Tebrikler. Dilinize, gönlünüze sağlık. Hem şiir olarak hem de içerik olarak fevkalade.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta