Şarapneller arasından sıyrıldı küçük.
Ellerinde yarım kalmış ekmegi.
Minicikti, yarıçıplak bedeni.
Parlıyordu kahverengi gözleri.
Yarı ıslak, yarı nemli.
Yüregi mayınlarda, barut kokulu teni.
Anlamsızdı ona, bu savaşın rengi
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Savaşların en büyük mağduru çocuklar maalesef.Duyarlı bir yürekten çıkan dizeler.
Konacak ülkene bir ugurböcegi.
Barışı getirecek,
Huzuru getirecek,
Günün birinde belki.......
SEVGİLİ ÖZDEMİR KARDEŞİM KUTLUYORUM KALEMİNİZİ.GÜZEL ANLATIM ..
ŞAİRLER ARASINA HOŞ GELDİN. YÜREĞİNLE KALEMİNLE ÇOK GÖNÜLLER FETHEDECEKSİN YİĞENİM DEVAM... KUTLARIM SENİ. GÜZEL BİR ANLATIM NİCE ŞİİRLERE...
İnşallah getirecek tüm insanlığa...
Teşekkürler,barışla kalın hep...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta