Kan sıçradı yüzüme
Kan akıyor gözümden
Kana boyandı ellerim
Lekesi kaldı yüreğimde
Yardım istedi bir çocuk
Karanlığın içinden
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




savaş'ın kırıp geçtiği küçük yürekler birgün büyüdüklerinde şöyle düşüneceklerdir:
'Yaşarken yaşamıyla uzlaşamayan birinin, bir eliyle, yazgısının tepesine çöken umutsuzluğu biraz uzaklaştırması gerekir. Ama bir eliyle de, yıkıntılar arasında gördüklerini not alabilir'.
Kafka
bu yüzden savaşa karşı birşey yapamıyorsanız en azından yazın efendim gördüklerinizi yazın...
güzel paylaşımınız için teşekkürlerimi sunar;
devamlılığını dilerim.
Yorum yapmak için bir söz aramaya uğraşmadım.Eminim ki yok.:(
Lekesi kaldı yüreğimde..
______
Orada akan kanın lekesi uakta bir yüreğe düşebiliyorsa henüz herşey kaybesilmiş değildir..
Duaya devam..
Yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta