Hey serseri dünya,kahpe zamane,
Kargalarda bülbül olup öttü ya,
Bir zamanlar kapımdaki inekler, Birer azgın boğa olup gitti ya.
Bumu adaletin,bumu düzenin,
Yanlışların canımıza yetti ya,
Bende sağım,yaşıyorum sanırdım,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğinize sağlık..çok güzel bir şiir çok doğru yazdıkalrınız... insanlığımızıda satacaklar... sıra onda... başarılar... efendimmm
Offf offff...Bu da iste duygusalligin de-avantaji.
Yüregin dert görmesin.
Sevgiyle...
Bu sayfaya geldiğimde anlamlı msjlar ve ozan deyişleri ile doluyorum
Yani iyi ki geliyorum
Dahası siz iyi ki yazıyorsunuz
Kutluyor kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta