neyse uzatmayalım
vardan-yokdan bahsederkene
arkadaş olmuşlar,
hırsız buna “-yau boş ver hinci
haramı halalı”
“-yau olmaz”
“-sen benim dediğimi yap,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Harika bir anlatımla şiirselleştirilmiş çok hoş bir hikayeyi zevkle okudum Sayın Çelikli! Can-ı gönülden tam puan ile tebrikler ve listemde. Yüreğiniz dert görmesin, kaleminizden mürekkep eksilmesin. Ama ben şaşmadım, çünkü şairi Sayın Çelikli.
VALLA GARDAŞ BEN DE ŞAŞDIM BU İŞE...BİZİM BURALARDA Bİ HANEK VARDIR... 'HIRHIZA BEYLER BORÇLU'' DİRLER...AYNENDE ŞİİRİNİZDE ÖYLE OLMUŞ...ŞİVENİZ HARİKA...ANLATIMINIZ MÜKEMMEL...SEVEREK ZEVKLE OKUDUM...EMEĞİNİZE SAĞLIK...
SELAM VE DUA İLE
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta