Alıştığın için olağan karşılarsın,
Madde renk şekilleri ayırırsın,
Hüznü yaşla sevinci gülüşle anlatırsın,
Özelliğine hiçmi hiç şaşmazsın.
Lezzetleri tadarsın,
Islık dahi çalarsın,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Muhterem insan, Yüregine sağlık çok güzel bir şiir okudm, Yaradan güzel gönülere ilham verince işte böyle güzellikler serpiliyer gönüllere. Yeryüzündeki tüm güzellikler sizin olsun. Sağol varol...
siirin son satirlarindaki tarihe baktim,da...okullu yillarim en güzel gülücüklerim sakli o tarihte simdi..acaba varabilme imkani var mi,varsam cocuklugumdaki anilar beni tanirmi ki?
efkar salan bir siir...
saygilar degerli sairim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta