Sarmaş dolaş oluyor kelimeler;
Ne sen diyebiliyorum,
Ne de ben...
Senle benden ziyade bir neden..
Ne bir hikaye başlıyor,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Değer kime, neye verilir? Ne ile ölçülür
İşte şiir bunu arıyor, yaşıyor, yaşatıyor...
Hiç bir şeyin anlamı yok, '
sen varsan yanımda' diyor...
Güzeldi
doğru, cesaret yolun yarısını bitirmek demektir.
HAYAT CESARETİ OLANLARA SUNAR MUTLULUĞU. ....KALEMİN DAİM OLSUN
teşekkür ederim ;)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta