Ben ki sevda yolunun, o en yürünmezinde,
Ayaklarımla değil, kalbimle yürümüşüm,
Yürümek de denmez ya, yorgun adımlarımı,
Karşılıksız bir aşkın, ardınca sürümüşüm.
Yüz yıl yanarım eğer, yanmayı öğrendimse,
Diyen o şair gibi, razıyım ben de ey yâr,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bence böyle bir şiirle üşünülmez...Yolun açık olsun dost...çok ama çok güzel yazıyorsun...
Bu şiirim; 2010 İLESAM-AKÇAĞ şiir yarışmasında aldığım 3.lük derecesinin ödülü olarak AKÇAĞ YAYINEVİ tarafından basılarak adı geçen yayınevinin internet sitesi ve İDEFİX başta olmak üzere online satış yapan sitelerde satışa sunulmuştur.
cok, cok guzel bir siir...
fakat bu guclu kalem soru eklerini neden ayri yazmamis?
tebrikler!
Sevgili Serdar bey İmbikten damlalar proğramında okumuştunuz ama ben sayfanızda okuyunca dahada etkilendim çok güzel ifadelerle donatılmış şiirinizi beğendim mükemmel olmuş başarılar dilerim.
çok çok çok güzel
kelimelerim duyduğum hazıma yetersiz kalacak
ne mutlu size
tarih hayran kalacak eserinize
Etkileyici dizeler.Tebrikler
Bu güzel siirle Antoloji'ye hos geldiniz. Siz devam edin yazmaya, biz zevkle okuruz.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta