Ben ki sevda yolunun, o en yürünmezinde,
Ayaklarımla değil, kalbimle yürümüşüm,
Yürümek de denmez ya, yorgun adımlarımı,
Karşılıksız bir aşkın, ardınca sürümüşüm.
Yüz yıl yanarım eğer, yanmayı öğrendimse,
Diyen o şair gibi, razıyım ben de ey yâr,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bence böyle bir şiirle üşünülmez...Yolun açık olsun dost...çok ama çok güzel yazıyorsun...
Bu şiirim; 2010 İLESAM-AKÇAĞ şiir yarışmasında aldığım 3.lük derecesinin ödülü olarak AKÇAĞ YAYINEVİ tarafından basılarak adı geçen yayınevinin internet sitesi ve İDEFİX başta olmak üzere online satış yapan sitelerde satışa sunulmuştur.
cok, cok guzel bir siir...
fakat bu guclu kalem soru eklerini neden ayri yazmamis?
tebrikler!
Sevgili Serdar bey İmbikten damlalar proğramında okumuştunuz ama ben sayfanızda okuyunca dahada etkilendim çok güzel ifadelerle donatılmış şiirinizi beğendim mükemmel olmuş başarılar dilerim.
çok çok çok güzel
kelimelerim duyduğum hazıma yetersiz kalacak
ne mutlu size
tarih hayran kalacak eserinize
Etkileyici dizeler.Tebrikler
Bu güzel siirle Antoloji'ye hos geldiniz. Siz devam edin yazmaya, biz zevkle okuruz.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta