Kayapınarı seyran eyledim başladım gülmeye
Sanayiden başladım gezmeye temaşa etmeye
Yürüye yürüye geldim çarşı camiye
Kıldım cemaatla namazımı huzur içinde
Başladım barab caddesini seyrusefer eylemeye
Ziraat bankası dükkanlar dükkanlar sıra sıra
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Rabbim sizi ve memleketinizin insanlarını esirgesin inşallah.Bizi Sarıkaya'da gezdirerek güzel bir tanıtım yaptınız.
Sevgili hemşerim bende çok gezdim o dediğin sokakları caddeleri...Azmı hamama geldim..her izin dönemimde en az bir kere de olsa gelirim.....Sarıkayayı bende severim ama Çayıralan daha yeşili boldur....Tüm memleketi seviyorum be....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta