Sarmalarınla dolandığında
Sevginle bedenime
Saracaktı özlemlerin
Susamış yüreğimi…
Sardığında sımsıkı
Ürkek ve mahzun kalbimi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sara sara varamadım sırrına
Sevginin, sevilmenin
Sora sora öğrenecektim
Aşkının gizemini…
Aşkın sırrı ve sevenin kalbindeki gizem çözülür mü Burhanettin bey.zannetmiyorum.Şiirinizin konusu çok güzel.saygı ve muhabbetlerimle...
Sarmalayıp yasladığında
Aşkını, yüreğime
Saracaktı çılgınlığın
Çaresiz dertlerimi…
Değerli kaleminizden güzel bir şiir okudun sn Akdağ kutlarım sevgilerimle
vara vara vadım bir garip taşa
sara sara)
Sara sara varamadım sırrına
Sevginin, sevilmenin
Sora sora öğrenecektim
Aşkının gizemini…
O gizemde saklı yaratılış gayesi ya.
Kim anlayacak.
tebrikler Akdağ
Sardığında sımsıkı
Ürkek ve mahzun kalbimi
Saracaktı sıcaklığın
Yalnız gönlümü…
Yüreklerde sıcaklığın var olması dileğimle..
Tebrikler.
sarmaş dolaş olunmalı..tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta