❤ SANRI
Sanrıymış kanımızın bir damarda attığı
Varlığımızın canımıza can kattığı
Ayrı bedenlerde tek yürek olup
İkimizin aynı yürekte çarptığı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiir duygulu yazılmış. çok beğendim. tebrik ederim.
Güzel şiir.
Beğeniyle okudum.
Tebrik ederim.
Hisli kalem güzel yazan kaleme başarılar.
gerçekte aşk kavuşamamaktır masallarda olur kavuşmak, onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine.ama yinede masallardaki gibi olsun istiyoruz ve iyi ki aşk masallarda çok daha güzel masallardaki kavuşmalar olmasaydı acaba insanlar gerçekteki aşkı arayacak kadar cesur olurmuydu bilmiyorum şiiri okumak güzeldi kutluyorum saygı ve selamlarımla
Sevda denilen şey masal olsaymış nasıl yazılırdı bunca şiirler değil mi ama öğretmenim..
Sevda hiç eksilmesin yüreğinizden...Kutluyorum canı gönülden...
Sevgilerimle...
Bir kabulsüz duaymış
Dünyaya aynı gözlerden
Ayrı renklerle bakmak
Farklılıklar değil midir, ayrılıklara yol açan, dualar kabul olsa sevdanın da tadı olmazdı.
Sevda yazan sevdalı kaleminize duamız. Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta