Eski çamaşırları,
Sandıktaki hatıraları
Ortalığa çıkardım da
Baktım, ne var ne yok diye...
Çok ilginç,
Sen hep varmışsın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Aşk bir tahnit sanatıdır galiba.) Yüreğinizde eskitmeyen bir ilaç var..sevgi.Tebrikler.
aynı kalması için saklamayı bilmek gerek dimi hocam...!!!
Saklamayı bilmişsiniz demek ki...
Saygı, Sevgi ve Hürmetlerimle...
(Artık döndüm buradayım,)
değişmeyenlere değiştirilemeyenlere değiştirmeyenlere ne güzel insan demek lazım kutlarım kardeşim
Çok ilginç,
Sen hep varmışsın
Hiç değişmemiş
Ve aynen kalmışsın...
Yillar geçsede taze kaliyor anilar sadece tek biraktigi yüzümüzde ki tatli bir tebessüm Tebrikler sayin üsadim
Sandıklardan paçavralar değil nadide tek parça çıkmalı...Saygılar
tekrar bu dünyaya gelme sansim olsa, ben yine ben olarak gelirdim yasadigim her aciyi tatliyi yine ben olarak yasardim....
Güzel siire tebrikler Ibrahim abi
Sevgi&saygilarimla
degişen zaman bizler hep aynı kalemine saglık dostum
Sözünün eriymiş ağabey....takiyyeyi sevmiyor ve aslında kalmaya devam ediyor...
Eyvallah
sandığın
bi köşesinde naftalin kokan anılar
tazeliğini koruyodu...
saygılarımla raguel batı
ne mutlu var olana...duanla hepte var olsun.......
sevgi ve saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta