ay çıplak bir yosma gibi salınıyor
gecenin sağrısında bir kara sancı
hançer vursan duymaz ağrısını
bütün sokakları sırılsıklam kentlerin
sanırsın dolup taşacak nehirler
sevinçli sesler unuttuk o kentlerde
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




'boynu bükülmüş anılar denizindesin'
&
'şimdi bulutsu hüzünler altından
sök al gülüşlerini ve savur üstüme
ki, yeniden başlanabilsin umudun türküsüne...'
kutlarım sayın vurgun. Yusuf İPEKLİ
Umudun türküsü hep söylesin..Tebrikler..Sevgilerimle
Heyecanımın fitilini ateşleyen her duygu var şiirlerinizde. Bu şiirde de olduğu gibi.
Tebrikler ve sevgiler...
'sevinçli sesler unuttuk o kentlerde
bulanık bir ırmaktır yalnızlığın şimdi '
Özlem, sitem, isyan... Ama güzel bir şiir.. Tebrikler...
Ay yosma, gel sen ona uyma..
Günes kahpe, sen kizila boyama...
Kizil senin neyine, bende askin rengi var,
gel yuregimdeki yarayi sar.....
.. dedirttiniz bana.. sevgimle.dost.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta