Hüzünlü bir güz akşamında,
Mum olsam şamdanında;
Mehtaba inat!
Aydınlatsam yalnız gecelerini...
Kollarının arasında tutuşsam...
Güneşe inat!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




mum biter,şamdan dolar..lakin ne mum, mumdur artık; ne de şamdan, şamdan!..:))))peki o zaman ne olacak?yenileri mi tutuşturulacak acaba, diye merak ediyorum valla!..nerede,nasıl,ne şekilde desem...şair bilir de'mi!çak kibritleri,kolaylı gelsin...
Merhaba;
İkide bir 'acemiyim şiirde' diyorsunuz ya; bu şiir, sizi yalanlıyor.........Tebrikler.Eeee, ne demişler:'Körle yatan şaşı kalkar.'....:)......Güzledi......
Bu güzel şiire kulak verecektir sayın Atay.. saklayacaktır ..segi ve saygıyla.. Neşer selman
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta