Sevginin destanını
ben yazdım sayfa sayfa,
aşkın acısını ben tattım 906 gün boyunca
yana yana..
ve yalnızlığın cehennemini
bir ben bilirim sakın sorma..!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




hepimiz o cehennemde sırayla yanıyoruz dost ,tebrikler yüreğine
tebrik ederim
yorumları okudum ayrıca osmanlıoglu nuda tebrik ediyorum yorumundan dolayı
okurken haz duyuyorsan içinde bişeyler hissettiriyorsa bence siir dir,
sairlerin, kelimeleri sanatsal bir sekilde siralamasi.
olabildiğince az kelimeyle, olabildiğince çok şey anlatabilme çabası... *
dir bence saygılarımla;
Bu bir şiirdir, hem de güzel bir şiirdir. O adını andığnız şairler bu sözlerinizi duysaydı, emin olun şiirlerini sizin gibi okurlarıyla paylaşmaktan vazgeçerlerdi. Bu lafım bir önceki yorumu yazan arkadaşaydı. Tebrik ederim. Duyguların satırlara döküldüğü her şey önemlidir ve dikate alnmalıdır...
Eğer bu şiiirse Nazım Hikmet, Ahmet Altan ve de İlke Düzyol gibi şairler şiiir yazmayı bıraksın...
Umarım tatmazsın o yanlızlığı bir daha.tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta