Bu ettiklerinle zulmettim sanma;
İki damla yaş için aldanıp kanma.
Her gelen bağlanıp, kul oldu bana;
Sen sen ol güzelim, sakın bağlanma.
Sevda bu, yaşayıp, geçer gidersin.
Bugün sevdin ise, yine seversin.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ANLAMLI VE GÜZEL ANLATIMLI...6+5=11 HECE VEZNİ USTACA VE KAZANDIRDIĞI AHENK ÇOK HOŞ.ZEVKLE OKUNAN VE DERS VEREN DİZELER.TEBRİKLER.TAM PUAN VE DE SAYGILAR.......................HŞT
heyecana...alışkanlığa...ve hevese...sakın aldanma...zamanla gelip geçer...ama bazı tutkularımız olurki bir ömür silip atmayız...harika bir anlatım...yüreğine ve emeğinie sağlık dost...kutlarım...
şiirin yazımı ve duygu aktarımı çok güzel.
tebrikler.
Bu ettiklerinle zulmettim sanma;
İki damla yaş için aldanıp kanma.
Her gelen bağlanıp, kul oldu bana;
Sen sen ol güzelim, sakın bağlanma.
Sevda bu, yaşayıp, geçer gidersin.
Bugün sevdin ise, yine seversin.
Bir vakit gönlünde hasret çekersin;
Sen sen ol güzelim, sakın bağlanma.
Bunca yürüyecek yolun var iken;
Uğrunda ölecek kulun var iken;
Binlerce meşakkat, sorun var iken;
Sen sen ol güzelim, sakın bağlanma.
Bağlanmaya değer nefesler azaldı azalalı, aşk
kokmamakta , ölesiye bitimsiz sevgilerde...
Sevgiyle Çetin dost!
Kutlarım tam puanımla
Sanat1.com
G ö k m e n
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta