Bayram günüydü o gün
yüreğim düğün
bir seni sevmiştim
birde kızıl gülleri
engerek gözünde açan gülleri
Gencim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Final etkileyici .....Kaleminize sağlık
Filistinli çocuk için neyse ülkesi
-----ellerin o
tohum için neyse su
----gözlerin o
Güzeldi...Kutlarım yüreğinizi..Selamlar.
O'nu düşünerek yaşayabiliyorsan
Ve 'milyonların içinden seçebiliyorsan
kendi gölgeni'
düşlerinden eksik olmasın
'yangın gülleri'
sevgiyle,
Hep Ahmed Arif tadı alıyorum şiirlerinizden...
Birde coğrafyanızın...
Sevgi gönlünüzden ırak olmasın..çok güzeld..tebrik ederim.
''Yüreğine saglık..Çok güzel olmuş..İbrahim Ethem Bingül''
şair , okuyucu çarptı.....
defalarca okunası bir şiir, tebrik ederim.....
ki, hep yenilgidir ölüm,
yenmeyi öğreneceğiz belki, birgün
sevgilerle
duygusallık duyarlılıkla bırlestıgınde ınsanlar neler yapabılıyor:) yuregını selamlıyorum Yaşar..
ıyı kı varsın..
sevgıyle,
Sevmektir ölümün tek çaresi/daha çok sevmek hayatı..Ben öyle yapıyorum şahsen..:))))
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta