Şiir yazamayanlar daha mutludur
edebiyat ve sanat kişiyi yalnızlaştırır,
kısmen mutsuz kılar kanımca..
İçine kapanır, yalnızlaştırır.
Zira farklılaşıyorsun yaşadığın toplumdan..
Seni anlayan kaç kişi çıkar aradan.
Ve anlaşılmamak tarifi zor acılardan...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




estağfurullah, o sizin güzelliğiniz
Emeğinize sağlık değerli hocam güzel bir şiir okudum mahir kaleminizden yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun tebrik eder hayırlı çalışmalar diliyorum Allaha emanetsiniz hayırlı sabahlar dilerim selamlar saygılar
estağfurullah, o sizin güzelliğiniz
Farklı düşünmek gelişmişliktir.
Saolun üstadım
Ben hiç düşünmüyorum değerli üstadım, daha daha yeni çehreler tanırsın bütün şiirleri okudukça daha yeni bilgiler edinirsiniz ne bileyim saymakla bitmez en azından ben böyle düşünüyorum tabiiki görüşünüze de saygı duyuyorum, tebrikler nicelerine hayırlı cumalar dilerim
Farklı düşünmek gelişmişliktir.
Saolun üstadım
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta