var mısın?
Sen mi vardın bir zaman düşlerde.
Nasıl bakardın,
Nasıldı senin gözlerin,
Burnun…kaşların…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrikler şairim. güzel bir şiir okumanın keyfiyle sevgilerimi sunuyorum
Yiğitbey;Şiirin başlığını görünce şairin nasıl olduğu yada nasıl olması gerektiği düşüncesiyle merak edip okudum.Konu her ne olursa olsun o duygu okuyucuya şiir tanıdan verilebilmişse bence o şiir güzeldir.Bunu başarmışsınız dosttum başarılar.Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta